Katalog » Regulamin Moje Konto  |  Zawarto¶æ koszyka  |  ZAMÓWIENIE   
KATEGORIE
AKCESORIA (5)
BEZRÊKAWNIKI (3)
BLUZY (7)
BUTY (18)
DLA PAÑ (5)
FLAGI (7)
KAMIZELKI (6)
KOSZULE US (20)
KOSZULKI POLO (2)
KURTKI (118)
MUNDURY DO REKONSTRUKCJI (44)
NAKRYCIA G£OWY (38)
No¿e (2)
PASY (21)
PODKOSZULKI
RÊKAWICZKI (12)
SECURITY (4)
SPODENKI (109)
SPODNIE (173)
T-SHIRTS (16)
TORBY I PLECAKI (58)


PRODUCENCI
NOWO|CI wiêcej
Plecak TAKTYCZNY US ASSAULT MILTEC 36L - woodland
Plecak TAKTYCZNY US ASSAULT MILTEC 36L - woodland
119,00z³
OUTLET ALLEGRO

WYSZUKIWANIE
 
Wpisz s³owo aby wyszukaæ produkt.
Wyszukiwanie Zaawansowane
INFORMACJE
Wysy³ka
Polityka prywatno¶ci
Regulamin
Polityka Cookies
Program Lojalno¶ciowy
Certyfikaty
Kontakt
REKLAMA



Zapytaj o szczegó³y.

PRZESY£KA

DU¯E ROZMIARY

Regulamin Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego MilitariaOnline.pl:

§1 Postanowienia ogólne

  1. Regulamin Sklepu Internetowego okre¶la zakres i warunki zamawiania towarów w "CIUPA MARCIN P.H.U. "WOMBAT" Sprzeda¿ wysy³kowa" (adres g³ównego miejsca prowadzenia dzia³alno¶ci: ul. Parkowa 19A, 55-040 ¦lêza, adres dodatkowego miejsca prowadzenia dzia³alno¶ci: ul. Pszczelarska 15/1, 55-210 Wroc³aw) (NIP: 7521354690, REGON: 160081951), zarejestrowanego w Centralnej Ewidencji Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, zwanego dalej "Sprzedawc±", z wykorzystaniem Sklepu Internetowego, dzia³aj±cego pod adresem www.militariaonline.pl, zwanego dalej "Sklepem".
  2. Reklamacje i zwroty obs³ugiwane s± pod adresem ul. Pszczelarska 15/1, 55-210 Wroc³aw.
  3. Z wykorzystaniem Sklepu Klient ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia niewi±¿±cego zamówienia maj±cego na celu sprzeda¿ towarów i us³ug dostêpnych w Sklepie.
  4. Tre¶æ stron internetowych Sklepu oraz inne informacje zawarte w Sklepie, w tym w szczególno¶ci katalogi, foldery, broszury, inne materia³y informacyjne lub reklamowe nale¿y traktowaæ jako zaproszenie do zawarcia umowy.
  5. Przedstawienie w Sklepie wizerunków produktów nie stanowi oferty sprzeda¿y w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
  6. Wszystkie towary w sklepie s± fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, chyba, ¿e na karcie produktu wyra¼nie opisano inaczej, oraz zosta³y legalnie wprowadzone na rynek polski.
  7. Umowa zawarta pomiêdzy Klientem a Sprzedawc± dotycz±ca zakupu danego produktu w Sklepie ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spe³nienia ¶wiadczenia zwi±zanego z zakupem produktów jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrze¿eniem produktów odbieranych osobi¶cie przez Klientów, w których miejscem spe³nienia ¶wiadczenia jest fizyczny adres Sklepu.

§2 Ochrona i przetwarzanie danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) jest Sprzedawca.
  2. Dane s± przetwarzane zgodnie z polityk± prywatno¶ci opublikowan± w Sklepie oraz stanowi±c± za³±cznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
  3. Administrator danych nie ponosi odpowiedzialno¶ci za podanie nieprawdziwych danych osobowych przez Klienta.
  4. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, z zastrze¿eniem, ¿e niektóre formy sprzeda¿y mog± bezwzglêdnie wymagaæ podania pewnego zakresu danych osobowych w celu poprawnego i bezpiecznego zrealizowania umowy.

§3 Warunki ¶wiadczenia us³ug

  1. Rekomendowane wymagania techniczne niezbêdne do wspó³pracy z systemem teleinformatycznym, którym pos³uguje siê Sprzedawca s± nastêpuj±ce:
    1. po³±czenie z sieci± internet,
    2. przegl±darka internetowa umo¿liwiaj±ca wy¶wietlanie na ekranie komputera dokumentów hipertekstowych (HTML) Internet Explorer 6.0.,
  2. Minimalne wymagania konfiguracyjne niezbêdne do wspó³pracy z systemem teleinformatycznym, którym pos³uguje siê Sprzedawca s± nastêpuj±ce:
    1. po³±czenie z sieci± internet,
    2. przegl±darka internetowa umo¿liwiaj±ca wy¶wietlanie na ekranie komputera dokumentów hipertekstowych (HTML) dla komputerów PC: Internet Explorer 5.5; Firefox 1.0; Opera 8.x, 9; Netscape 8.1; Mozilla 1.7.x, natomiast dla komputerów MAC OS 10.1: Netscape 7.2; MAC OS 10.4: Safari 2. Cookies i javascript musz± byæ w³±czone, a zalecana rozdzielczo¶æ ekranu wynosi 1024x768.
  3. Zakazuje siê dostarczania przez Klienta tre¶ci o charakterze bezprawnym, a w szczególno¶ci zakazuje dostarczana przez lub do systemów teleinformatycznych Sprzedawcy danych powoduj±cych zachwianie pracy lub powoduj±cych przeci±¿enie systemów teleinformatycznych Sprzedawcy, a tak¿e danych naruszaj±cych dobra osób trzecich, ogólne normy spo³eczne lub które s± niezgodne z powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
  4. W przypadku uzyskania przez Sprzedawcê wiadomo¶ci o korzystaniu przez Klienta z us³ugi ¶wiadczonej drog± elektroniczn± niezgodnie z regulaminem lub z obowi±zuj±cymi przepisami (niedozwolone korzystanie), Sprzedawca mo¿e przetwarzaæ dane osobowe Klienta w zakresie niezbêdnym do ustalenia jego odpowiedzialno¶ci, pod warunkiem ¿e utrwali dla celów dowodowych fakt uzyskania oraz tre¶æ tych wiadomo¶ci.

§4 Ceny

  1. Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie Sklepu s± wyra¿one w z³otych polskich (PLN) i zawieraj± podatek VAT.
  2. Wszystkie ceny podawane w Sklepie wi±¿±ce s± wy³±cznie przy z³o¿eniu zamówienia za po¶rednictwem strony internetowej.
  3. Ceny podane na stronie nie zawieraj± informacji na temat kosztów przesy³ki i p³atno¶ci.
  4. Cen± wi±¿±c± i ostateczn± jest cena produktu podana w Sklepie w chwili sk³adania zamówienia przez Klienta.
  5. Informacja na temat ca³kowitej warto¶ci zamówienia przedstawiana jest w Koszyku po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy przedmiotu zamówienia oraz formy p³atno¶ci.
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bie¿±co zmian w cenach produktów, oraz do przeprowadzania i odwo³ywania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzeda¿y. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu nie ma wp³ywu na zamówienia z³o¿one przed dat± wej¶cia w ¿ycie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzeda¿y.
  7. Sprzedawca informuje, i¿ oferty, o których mowa w pkt. 6 niniejszego paragrafu bêd± wa¿ne do wyczerpania zapasów. O kolejno¶ci realizacji zleceñ decyduje kolejno¶æ z³o¿enia zamówienia.
  8. Promocje w Sklepie nie podlegaj± ³±czeniu o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.

§5 Z³o¿enie zamówienia

  1. Sprzedawca przyjmuje zamówienia maj±ce na celu przygotowanie umowy na towary dostêpne w Sklepie poprzez jego stronê internetow±.
  2. Zamówienia realizowane bêd± w kolejno¶ci ich sk³adania.
  3. Zamówienia mog± byæ realizowane tylko na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej.
  4. Sprzedawca w informacji zwrotnej o przyjêciu zamówienia wska¿e klientowi dane do wybranego sposobu p³atno¶ci szczegó³owo opisanego w §7.
  5. Wys³anie zamówienia oznacza z³o¿enie przez Klienta o¶wiadczenia, ¿e wszelkie podane przez niego dane w zwi±zku ze z³o¿eniem zamówienia s± zgodne z prawd±. Sprzedawca nie jest obowi±zany do weryfikowania ich prawdziwo¶ci.
  6. Przyjmuje siê, ¿e Klient zatwierdzaj±c zamówienie dokonuje jednocze¶nie akceptacji Regulaminu. Je¿eli który¶ z punktów Regulaminu prawnie wymaga zgody udzielonej wprost, uznaje siê, ¿e punkt jest obowi±zuj±cy tylko pod warunkiem poprawnego udzielenia zgody.
  7. W przypadku, gdy realizacja czê¶ci zamówienia nie bêdzie mo¿liwa, Sprzedawca mo¿e zaproponowaæ Klientowi:
    1. anulowanie ca³o¶ci zamówienia (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta Sprzedawca bêdzie zwolniony z obowi±zku realizacji zamówienia);
    2. anulowanie zamówienia w czê¶ci, w której realizacja nie jest mo¿liwa w wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta zamówienie zostanie zrealizowane w czê¶ci, przy czym Sprzedawca bêdzie zwolniony z obowi±zku jego realizacji w pozosta³ym zakresie);
    3. podzia³ zamówienia i wyznaczenie nowego terminu realizacji w odniesieniu do tej czê¶ci zamówienia, której realizacja nie jest mo¿liwa w pierwotnie wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta wys³anie sk³adaj±cych siê na zamówienie produktów zostanie dokonane w kilku odrêbnych przesy³kach, za¶ Klient nie bêdzie ponosi³ dodatkowych kosztów zwi±zanych z podzia³em zamówienia).
  8. W przypadku braku w Magazynie zamówionego produktu lub braku mo¿liwo¶ci realizacji zamówienia z innych przyczyn, Sprzedawca ma prawo do odst±pienia od umowy sprzeda¿y w terminie 30 (trzydziestu) dni, licz±c od daty jej zawarcia. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odst±pienia od umowy sprzeda¿y w terminie 14 (czternastu) dni od jej zawarcia w przypadku, gdy zosta³a ona zawarta podczas wadliwego funkcjonowania systemu informatycznego Sklepu w szczególno¶ci w przypadku wy¶wietlania na stronie Sklepu b³êdnych cen, lub opisów produktów. Je¶li zap³ata za przedmiot zamówienia zosta³a dokonana z góry - Sprzedawca zwróci Klientowi zap³acon± kwotê, w ci±gu 14 (czternastu) dni od dnia wys³ania o¶wiadczenia o odst±pieniu od umowy, na zasadach szczegó³owo wskazanych w §10 poni¿ej.
  9. W przypadku podania przez Klienta b³êdnego lub niedok³adnego adresu, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci za niedostarczenie lub opó¼nienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia.
  10. W przypadku problemów z dostaw± w uzgodnionym terminie lub potrzeby zmiany terminu dostawy Klient mo¿e skontaktowaæ siê bezpo¶rednio z firm± kuriersk± powo³uj±c siê na numer listu przewozowego, lub w³a¶ciwym miejscowo Urzêdem Pocztowym.

§6 Dostawa zamówienia

  1. Towar zamówiony w sklepie internetowym Sprzedawcy dostarczony bêdzie za po¶rednictwem firm kurierskich lub poczty polskiej pod wskazany przez Klienta adres. Klient ma mo¿liwo¶æ przy sk³adaniu zamówienia wyboru odbioru osobistego w siedzibie Sprzedawcy.
  2. Na czas otrzymania przesy³ki sk³ada siê:
    1. czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma p³atno¶ci, wystawienie dokumentu sprzeda¿y, spakowanie paczki);
    2. czas dostawy, zale¿ny od wybranego sposobu dostarczenia.
  3. Wraz z towarem wydawana s± faktura VAT lub paragon fiskalny. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów Klient zobowi±zany jest do zg³oszenia tego faktu w celu uzupe³nienia braków.
  4. Niezale¿nie od innych postanowieñ Regulaminu zamówienia nie zostanie zrealizowane w przypadku:
    1. zalegania przez Klienta z p³atno¶ciami;
    2. podania przez Klienta nieprawid³owych lub fa³szywych danych przy sk³adaniu zamówienia;
    3. braku kontaktu z klientem pod podanymi w zamówieniu adresem e-mail oraz telefonem o ile zamówienie nie zosta³o op³acone;
    4. nieprawid³owego z³o¿enia zamówienia przez Klienta;
    5. uznania przez Sprzedawcê, ¿e w przypadku zamówienia z³o¿onego przez Klienta wystêpuje podejrzenie dzia³ania Klienta niezgodnego z powszechnie obowi±zuj±cym prawem lub nadu¿ycia uprawnieñ z niego wynikaj±cych, a w szczególno¶ci: hakerstwa, u¿ycia cudzych danych identyfikuj±cych w Sklepie, podszywania siê pod inn± osobê.
    6. negatywnej historii klienta w zakresie realizacji wcze¶niejszych zamówieñ Sprzedawcy.
  5. Zamówienie zostanie zrealizowane do 30 dni od daty jego potwierdzenia lub p³atno¶ci przy zamówieniach op³acanych z góry. Sprzedawca ma prawo okre¶liæ w toku realizowania zamówienia inny, krótszy termin jego realizacji, o ile Klient nie wyrazi sprzeciwu.
  6. W razie opó¼nienia Sprzedawcy Kupuj±cy mo¿e wyznaczyæ dodatkowy termin do wydania rzeczy, a po jego bezskutecznym up³ywie mo¿e od umowy odst±piæ.

§7 Sposoby p³atno¶ci

  1. P³atno¶æ za towar mo¿e byæ dokonywana przez Klienta w nastêpuj±cy sposób:
    1. Przed wydaniem towaru Klientowi (p³atno¶æ z góry):
      1. przelewem na rachunek bankowy,
      2. za pomoc± karty kredytowej,
      3. w systemie sprzeda¿y ratalnej szczegó³owo opisanej na stronie internetowej w zak³adce "raty".
    2. W momencie odbioru towaru:
      1. gotówk± do r±k przewo¼nika lub listonosza w przypadku dostawy towarów za po¶rednictwem przewo¼nika lub poczty polskiej,
      2. gotówk± w siedzibie Sprzedawcy.
  2. W przypadku p³atno¶ci z góry zamówienie zostanie zrealizowane dopiero po zaksiêgowaniu p³atno¶ci na koncie Sprzedawcy i od tego momentu zaczynaj± biec prawnie i w niniejszym regulaminie opisane terminy realizacji zamówienia.
  3. Klient ma obowi±zek op³aciæ zamówienia w ci±gu 7 dni od jego potwierdzenia, w przeciwnym przypadku Sprzedawca ma prawo do odst±pienia o umowy sprzeda¿y.
  4. Sprzedawca mo¿e ustaliæ z klientem inne, szczególne warunki i formy p³atno¶ci. W takim wypadku obowi±zuj± warunki i formy p³atno¶ci wskazane w zamówieniu potwierdzonym przez Sprzedawcê jako przyjête do realizacji i spe³nienia wszelkich dodatkowych wymogów zwi±zanych z uzgodnionymi warunkami lub form± p³atno¶ci.
  5. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu dostêpnych w Sklepie, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu p³atno¶ci poprzez nieudostêpnianie okre¶lonych opcji p³atno¶ci i dostawy.

§8 Zwrot towaru

  1. Konsument, który zawar³ umowê poza lokalem przedsiêbiorstwa, mo¿e od niej odst±piæ bez podania przyczyny zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w terminie do 14 (czternastu) dni kalendarzowych od daty odebrania towaru sk³adaj±c przedsiêbiorcy o¶wiadczenie o odst±pieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wys³anie o¶wiadczenia przed up³ywem wskazanego terminu.
  2. Klient mo¿e skorzystaæ z wzoru odst±pienia od umowy dostêpnego pod adresem https://www.militariaonline.pl/download/doc/oswiadczenie-o-odstapieniu.pdf ale skorzystanie z tego wzoru nie jest warunkiem koniecznym.
  3. Zwrot towaru, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego paragrafu, odbywa siê na koszt Klienta. Zwracany w zwi±zku z odst±pieniem od umowy towar musi byæ kompletny (wraz z pe³nym wyposa¿eniem i akcesoriami, stanowi±cymi jego integraln± czê¶æ), nie mo¿e nosiæ ¶ladów u¿ytkowania wykraczaj±cych poza zwyk³y zarz±d rzecz±. Do zwracanego towaru nale¿y do³±czyæ kopiê dokumentu sprzeda¿y. Usuniêcie fabrycznych zabezpieczeñ opakowania (folia, naklejka, ta¶ma), nie mo¿e byæ potraktowane jako powód odmowy zwrotu przez Sprzedawcê.
  4. Konsument ponosi odpowiedzialno¶æ za zmniejszenie warto¶ci rzeczy bêd±ce wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczaj±cy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  5. Zwrot towaru do Sprzedawcy powinien nast±piæ nie pó¼niej ni¿ w terminie 14 (czternastu) dni od momentu odst±pienia od umowy kupna/sprzeda¿y. Do zachowania terminu wystarczy odes³anie rzeczy przed jego up³ywem. Wraz z odsy³anym towarem klient winien zwróciæ wszelkie produkty/¶wiadczenia, które otrzyma³ gratisowo, a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie by³ zakup zwracanego sprzêtu.
  6. W sytuacji, gdy konsument zdecyduje siê na zwrot towaru oraz gdy zostan± w ca³o¶ci spe³nione postanowienia §8 pkt 3, 4 i 5 umowê kupna-sprzeda¿y uwa¿a siê za niezawart± i konsumentowi zostanie wystawiona faktura koryguj±ca lub paragon do dokumentu zakupu.
  7. W przypadku odst±pienia od umowy Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od klienta p³atno¶ci, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyj±tkiem dodatkowych kosztów wynikaj±cych z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego ni¿ najtañszy zwyk³y sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcê), niezw³ocznie, a w ka¿dym przypadku nie pó¼niej ni¿ 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca zosta³ poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odst±pienia od umowy nie wcze¶niej jednak ni¿ po dokonaniu przez Klienta zwrotu przedmiotu umowy, którego dotyczy odst±pienie lub przedstawieniu dowodu na dokonanie takiego zwrotu. Zwrotu p³atno¶ci Sprzedawca dokona przy u¿yciu takich samych sposobów p³atno¶ci, jakie zosta³y przez Klienta u¿yte w pierwotnej transakcji, chyba ¿e wyra¼nie Klient zgodzi siê na inne rozwi±zanie; w ka¿dym przypadku zwrot p³atno¶ci obywa siê na koszt Sprzedawcy.
  8. Prawo odst±pienia od umowy, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego paragrafu, dotyczy tak¿e sprzeda¿y ratalnej, przy umowach zawieranych na odleg³o¶æ, zgodnie z warunkami umowy kredytowej.
  9. Prawo odst±pienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiêbiorstwa lub na odleg³o¶æ nie przys³uguje konsumentowi w odniesieniu do umów:
    1. o ¶wiadczenie us³ug, je¿eli przedsiêbiorca wykona³ w pe³ni us³ugê za wyra¼n± zgod± konsumenta, który zosta³ poinformowany przed rozpoczêciem ¶wiadczenia, ¿e po spe³nieniu ¶wiadczenia przez przedsiêbiorcê utraci prawo odst±pienia od umowy;
    2. w której cena lub wynagrodzenie zale¿y od wahañ na rynku finansowym, nad którymi przedsiêbiorca nie sprawuje kontroli, i które mog± wyst±piæ przed up³ywem terminu do odst±pienia od umowy;
    3. w której przedmiotem ¶wiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wed³ug specyfikacji konsumenta lub s³u¿±ca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. w której przedmiotem ¶wiadczenia jest rzecz ulegaj±ca szybkiemu zepsuciu lub maj±ca krótki termin przydatno¶ci do u¿ycia;
    5. w której przedmiotem ¶wiadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczêtowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie mo¿na zwróciæ ze wzglêdu na ochronê zdrowia lub ze wzglêdów higienicznych, je¿eli opakowanie zosta³o otwarte po dostarczeniu;
    6. w której przedmiotem ¶wiadczenia s± rzeczy, które po dostarczeniu, ze wzglêdu na swój charakter, zostaj± nieroz³±cznie po³±czone z innymi rzeczami;
    7. w której przedmiotem ¶wiadczenia s± napoje alkoholowe, których cena zosta³a uzgodniona przy zawarciu umowy sprzeda¿y, a których dostarczenie mo¿e nast±piæ dopiero po up³ywie 30 dni i których warto¶æ zale¿y od wahañ na rynku, nad którymi przedsiêbiorca nie ma kontroli;
    8. w której konsument wyra¼nie ¿±da³, aby przedsiêbiorca do niego przyjecha³ w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; je¿eli przedsiêbiorca ¶wiadczy dodatkowo inne us³ugi ni¿ te, których wykonania konsument ¿±da³, lub dostarcza rzeczy inne ni¿ czê¶ci zamienne niezbêdne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odst±pienia od umowy przys³uguje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych us³ug lub rzeczy;
    9. w której przedmiotem ¶wiadczenia s± nagrania d¼wiêkowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczêtowanym opakowaniu, je¿eli opakowanie zosta³o otwarte po dostarczeniu;
    10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyj±tkiem umowy o prenumeratê;
    11. zawartej w drodze aukcji publicznej;
    12. o ¶wiadczenie us³ug w zakresie zakwaterowania, innych ni¿ do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, us³ug zwi±zanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, je¿eli w umowie oznaczono dzieñ lub okres ¶wiadczenia us³ugi;
    13. o dostarczanie tre¶ci cyfrowych, które nie s± zapisane na no¶niku materialnym, je¿eli spe³nianie ¶wiadczenia rozpoczê³o siê za wyra¼n± zgod± konsumenta przed up³ywem terminu do odst±pienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiêbiorcê o utracie prawa odst±pienia od umowy.
  10. §9 Procedura reklamacji

    1. Podczas przyjêcia zamówienia Klient ma obowi±zek sprawdzenia Towarów, w dniu odbioru zamówienia, w tym stanu ich opakowania oraz czy ilo¶æ i asortyment dostarczonych Towarów s± zgodne z faktur± i listem przewozowym. W razie widocznych uszkodzeñ powsta³ych podczas transportu Towarów, Klient powinien to zg³osiæ uprawnionej osobie dostarczaj±cej towar w formie pisemnej na podstawie prawid³owo sporz±dzonego i podpisanego przez obie strony protoko³u.
    2. W przypadku stwierdzenia przez Klienta po otrzymaniu przesy³ki istnienia uszkodzeñ fizycznych Towaru, Klient powinien niezw³ocznie zg³osiæ te wady Sprzedawcy w formie pisemnej podaj±c nazwê Towaru, jego ilo¶æ, datê wykrycia wady Towaru oraz z³o¿yæ czytelny podpis. Reklamacja powinna zostaæ przes³ana za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres info@militariaonline.pl
    3. .
    4. Konsument ma prawo do z³o¿enia reklamacji w ci±gu 2 (dwóch) lat od daty dorêczenia mu przedmiotu zamówienia, o ile w terminie 2 (dwóch) miesiêcy od dnia, w którym stwierdzi³ niezgodno¶ci dostarczonych produktów z umow±, zawiadomi Sprzedawcê o stwierdzonej niezgodno¶ci.
    5. Je¿eli zakupiony wysy³kowo towar zawiera wady lub jest niezgody z zawart± umow± lub Zamówieniem, koszty zwrotu przesy³ki pokrywa Sprzedawca.
    6. Zg³oszona wada podlega weryfikacji przez Sprzedawcê, który stwierdzi czy usterka nie nast±pi³a z winy klienta.
    7. Reklamacje rozpoznawane bêd± najpó¼niej w ci±gu 14 (czternastu) dni roboczych od ich wp³yniêcia.
    8. Do reklamowanego produktu nale¿y do³±czyæ kopiê faktury zakupu lub paragony lub inny dowód zakupu. Po wyja¶nieniu reklamacji i jej akceptacji przez Sprzedawcê zostanie wystawiona faktura koryguj±ca lub paragon.
    9. W przypadku, kiedy Klient otrzyma towar inny od zamówionego powinien skorzystaæ z procedury reklamacji, tj. poinformowaæ Sprzedawcê o zaistnia³ym problemie oraz odes³aæ towar. Po pozytywnej weryfikacji przez Sprzedawcê stanu faktycznego klient otrzyma zamówiony towar oraz zwrot kosztów transportu wynikaj±cych z procedury reklamacji. Klient ma równie¿ prawo do odst±pienia od umowy jak opisano w §8.
    10. W przypadku, kiedy klient omy³kowo otrzyma towar o wiêkszej warto¶ci jest zobowi±zany do niezw³ocznego poinformowania o tym Sprzedawcy. Sprzedawca powzi±wszy informacjê o takim fakcie ma prawo do za¿±dania zwrotu towaru. W takim przypadku Sprzedawca zobowi±zany jest przes³aæ klientowi towar zgody z zamówieniem niezw³ocznie po otrzymaniu zwrotu b³êdnie przekazanego towaru. W przypadku uchylania siê przez Klienta od obowi±zku zwrotu omy³kowo wys³anego towaru o warto¶ci wiêkszej ni¿ towar zamówiony i op³acony Sprzedawca ma prawo wyst±piæ z roszczeniem w zwi±zku z bezpodstawnym wzbogaceniem siê Klienta (art. 406-408 Kodeksu cywilnego).

    §10 Gwarancja

    1. Produkty sprzedawane przez Sprzedawcê mog± byæ objête gwarancj± udzielon± przez producenta b±d¼ dystrybutora, jak i samego Sprzedawcê. Warunki i tre¶æ ewentualnej gwarancji dostêpne s± na karcie produktu.
    2. W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzieli³ gwarancji, Klient mo¿e reklamowaæ produkt posiadaj±cy wady:
      1. korzystaj±c z uprawnieñ wynikaj±cych z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpo¶rednio do gwaranta (podmiotu udzielaj±cego gwarancji) a Sprzedawca jest tylko po¶rednikiem przekazuj±cym reklamacjê. Klient wed³ug swego wyboru mo¿e zg³osiæ siê bezpo¶rednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy;
      2. korzystaj±c z uprawnieñ przys³uguj±cych mu od Sprzedawcy w zwi±zku z rêkojmi±.
    3. W przypadku sprzeda¿y niebêd±cej sprzeda¿± konsumenck±, wy³±cza siê przepisy o rêkojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.

    §11 Zwrot nale¿no¶ci Klientom

    1. Sprzedawca dokona zwrotu nale¿no¶ci w ci±gu 14 (czternastu) dni kalendarzowych w przypadku:
      1. anulowania zamówienia lub czê¶ci zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia czê¶æ ceny) op³aconego z góry przed jego realizacj±;
      2. odst±pienia od umowy;
      3. uznania reklamacji i braku mo¿liwo¶ci naprawy uszkodzonego produktu lub wymiany na nowy.
    2. Zwrot nale¿no¶ci nast±pi na rachunek bankowy Klienta (w tym powi±zany z kart± kredytow± lub p³atnicz± Klienta), za pomoc± których Klient dokona³ zap³aty z góry za zamówienie, przy czym Klientowi nie przys³uguje z tego tytu³u prawo do ¿±dania zap³aty odsetek.
    3. Je¿eli Sprzedawca nie posiada danych niezbêdnych do dokonania zwrotu nie ponosi odpowiedzialno¶ci za brak zwrotu wp³aconych kwot lub opó¼nienie zwrotu, je¿eli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres mailowy wezwania do przes³ania Sprzedawcy numeru rachunku bankowego Klienta, Klient nie prze¶le Sprzedawcy takiego numeru rachunku bankowego lub gdy odpowied¼ nie bêdzie zawieraæ danych niezbêdnych do dokonania zwrotu.
    4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci za brak zwrotu wp³aconych kwot lub opó¼nienie zwrotu, je¿eli s± one wynikiem podania przez Klienta b³êdnych danych adresowych i imiennych, je¶li by³y niezbêdne do dokonania zwrotu, lub b³êdnego numeru rachunku bankowego.
    5. Sprzedawca nie jest zobowi±zany do zwrotu nale¿no¶ci bezpo¶rednio Klientowi, je¿eli dokona³ on p³atno¶ci za zamówienie przy u¿yciu cudzego rachunku bankowego, karty kredytowej lub p³atniczej. W takim przypadku, w razie wyst±pienia jednej z przes³anek zwrotu nale¿no¶ci, o których mowa w pkt. 1 powy¿ej, zwrot nast±pi bezpo¶rednio na rzecz posiadacza rachunku bankowego, karty kredytowej lub p³atniczej, przy u¿yciu których nast±pi³a p³atno¶æ na rzecz Sprzedawcy lub w przypadku odst±pienia od umowy w inny sposób za wyra¼n± zgod± Klienta.

    §12 Postanowienia koñcowe

    1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych nale¿±cego do niego systemu teleinformatycznego, co mo¿e spowodowaæ utrudnienia lub uniemo¿liwienie Klientowi korzystanie z us³ug. Sprzedawca ka¿dorazowo publikowaæ bêdzie na stronie internetowej informacjê na temat przewidywanego terminu prac oraz okresu ich trwania.
    2. W wyj±tkowych okoliczno¶ciach maj±cych wp³yw na bezpieczeñstwo i stabilno¶æ systemu teleinformatycznego Sprzedawca bêdzie mieæ prawo do ograniczenia lub zaprzestania ¶wiadczenia us³ug drog± elektroniczn± bez wcze¶niejszego opublikowania na ten temat informacji.
    3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen i dostêpno¶ci towarów znajduj±cych siê na stronie internetowej Sklepu, przeprowadzania i odwo³ywania akcji promocyjnych oraz ich modyfikowania.
    4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zañ wynikaj±cych z niniejszego Regulaminu, o ile niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zañ jest spowodowane okoliczno¶ciami, na które Sprzedawca nie mia³ wp³ywu mimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci (si³a wy¿sza). W przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej realizacja zamówienia zostanie zawieszona na okres równy okresowi dzia³ania si³y wy¿szej powiêkszony o okres niezbêdny do ewentualnego przywrócenia prawid³owego dzia³ania Sklepu.
    5. Sprzedawca mo¿e przenie¶æ prawa i przekazaæ obowi±zki wynikaj±ce z zawartej umowy na inne podmioty za uprzedni± zgod± Klienta wyra¿on± na trwa³ym no¶niku.
    6. Klient mo¿e przenie¶æ prawa i przekazaæ obowi±zki wynikaj±ce z zawartej umowy na inne podmioty za uprzedni± zgod± Sprzedawcy wyra¿on± na trwa³ym no¶niku.
    7. Dostêpno¶æ informacji o produktach na stronach Sklepu nie oznacza dostêpno¶ci tych produktów w Magazynie i mo¿liwo¶ci realizacji zamówienia.
    8. Wszystkie nazwy produktów zamieszczone na stronie Sklepu u¿ywane s± w celach identyfikacyjnych i mog± byæ chronione i zastrze¿one na podstawie przepisów Ustawy Prawo w³asno¶ci przemys³owej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117).
    9. W przypadku, gdy Klient bêd±cy konsumentem bêdzie chcia³ wdaæ siê w spór ze Sprzedawc± ma mo¿liwo¶æ skorzystania z pozas±dowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikaj±ce z umowy sprzeda¿y mog± byæ rozwi±zywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji S±du Arbitra¿owego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego S±du, obowi±zuj±cego w dniu skierowania wniosku o mediacjê.

    Za³±cznik nr 1 do regulaminu sklepu internetowego, polityka prywatno¶ci

Kontynuuj
KOSZYK wiêcej
...jest pusty
ZALOGUJ SIÊ
Adres E-mail:
Has³o:

Nie pamiêtasz has³a?

Bezpieczne logowanie

Nowe konto
BESTSELLERY
01.!MEGA HIT! KURTKA M-65 REGIMENT 2+1 SURPLUS - oliwka
02.T-shirt - oliwka
03.!MEGA HIT! KURTKA M-65 REGIMENT 2+1 SURPLUS - czarna
04.Kurtka MA1 (szwedka) - czarna
05.Spodnie - Vintage Fatigues - typ M65 - oliwka - sprane
06.Kurtka M-65 Classic SURPLUS- czarna
07.T-shirt - czarny
08.Spodnie - Vintage Fatigues - typ M65 - czarny - sprane
09.Spodnie - Airborne vintage - czarny SURPLUS
10.!MEGA HIT! KURTKA M-65 SURPLUS - sprana - oliwka
RECENZJE wiêcej
Kurtka CWU Flyers - navy
Kurtka jest super, zw³aszcza ¿e cena jest naprawdê dobra. NI ..
4 z 5 Gwiazdek!
PRODUCENCI

AKTUALNO|CI

Poszukujemy odbiorców
hurtowych na terenie
Polski.

Dowiedz siê wiêcej..

MilitariaOnline.pl